Zoek
Filters
Close

Hoe bestel ik?

Account/Inloggen


Account aanmaken

Met het maken van een persoonlijke account kunt u gemakkelijk en snel een bestelling plaatsen en kiezen uit ons ruime assortiment. U kunt zich ook gemakkelijk inschrijven op onze nieuwsbrief en daarmee profiteren van onze speciale nieuwsbriefaanbiedingen.

Als u een account aanmaakt, wordt u een geregistreerde klant van onze webshop. Dit betekent dat wij een klantprofiel opstellen, waarin we uw bestelhistorie vastleggen. Wij bewaren uw account en de gegevens totdat u aangeeft dat u deze verwijderd wilt hebben. Na 2 jaar van inactiviteit krijgt u van ons een e-mail met de vraag of u nog een geregistreerde klant wilt zijn bij onze webshop.

Ga naar de knop Inloggen rechtsboven op de pagina.
Registreer je met je persoonlijke gegevens. Deze gegevens hebben wij nodig om de bestelling snel en juist bij uit te leveren.
Klik op de knop aanmelden.
Nadat u bent aangemeld kunt u direct uw bestelling plaatsen. U ontvangt tevens per e-mail een bevestiging van uw aanmelding en een wachtwoord. Met uw e-mail adres en dit wachtwoord kunt de volgende keer direct inloggen. U kunt dit wachtwoord later zelf wijzigen bij account aanpassen.

Inloggen

Wanneer u reeds een account bij ons heeft aangemaakt kunt u direct bij ons inloggen.

Ga naar de knop Inloggen rechtsboven op de pagina.
Voer uw e-mail adres en het wachtwoord in. Dit wachtwoord heeft u bij uw eerste aanmelding van ons ontvangen of heeft u zelf later aangepast.
Klik op de knop inloggen. U bent nu ingelogd.

Bent u het wachtwoord vergeten? Klik dan op wachtwoord vergeten? U ontvangt binnen enkele momenten van ons een nieuw wachtwoord. Deze kunt u deze eventueel wijzingen bij account aanpassen.


Bestelling plaatsen

Om het juiste product te selecteren, kunt u de volgende stappen zetten:

Ga naar het gewenste artikel en klik op de knop Voeg toe aan winkelwagen. Vervolgens komt u in het winkelwagentje.
Mocht u op zoek zijn naar meerdere producten om te bestellen dan kunt u kiezen voor de knop verder winkelen. Hiermee belandt u weer op de homepage en kunt u een ander product selecteren.
Wanneer u klaar bent met winkelen dan kiest voor de knop afrekenen.

Wanneer u nog niet bent ingelogd of nog niet bent geregistreerd wordt u gevraagd dit nu te doen. U kunt hiervoor de eerder beschreven stappen doorlopen. Wanneer u reeds bent ingelogd komt u automatisch bij de afrekenpagina.
Verzendinformatie

Vervolgens verschijnt een overzicht van u verzendgegevens.

Hier kunt u eventueel de adresgegevens aanpassen door te kiezen voor de knop 'adresgegevens aanpassen'. Er wordt een nieuw scherm getoond waarin u een ander (eerder opgegeven) adres kunt selecteren of een nieuw adres kunt toevoegen.
Vervolgens kunt u kiezen voor de knop 'verder met afrekenen'.

Betaalinformatie

In het vervolgscherm kunt u kiezen op welke wijze u uw bestelling wilt afrekenen. U kunt op de volgende manieren betalen.

Aan sommige betaalmethoden zijn kosten verbonden, deze zijn hier genoemd:

    iDEAL
    Overboeking
    Paypal / Afterpay
    Bancontact/Mister Cash (uitsluitend voor klanten uit België)

Wel hebben we ook Afterpay als betaalmogelijkheid. Hieronder wordt er uitgelegd wat Afterpay inhoudt:
Met AfterPay kun je jouw bestelling thuis op je gemak bekijken, proberen en ervaren. Blij met je bestelling? Top! Dan betaal je met één klik op de knop. Gaat er toch nog iets terug? Geen probleem. Met AfterPay betaal je alleen voor wat je houdt. Hieronder leggen we je uit hoe dat werkt. Je betaling dient binnen een termijn van 14 dagen na factuurdatum door AfterPay ontvangen te zijn, tenzij schriftelijk een andere termijn met jou is overeengekomen.
Nadat je bestelling is bezorgd, kun je op je gemak alles bekijken, proberen en ervaren. Je ontvangt per e-mail een betaaloverzicht van ons. Voor het meeste gemak download je de AfterPay app.
Blij met je bestelling? Dan kun je gemakkelijk betalen met één klik op de knop. Gaat er toch nog iets terug? Laat het ons weten via de AfterPay app. Dan pauzeren we de betaling tot je retour is verwerkt!


Bent u in het bezit van een kortingscode van ons? Dan kunt u deze in dit scherm verzilveren. Vul de kortingscode in en de korting wordt automatisch verrekend op uw totaalbedrag.

Naast het afrekenen kunt u in dit scherm ook kiezen om uw factuurgegevens aan te passen door te kiezen voor de knop 'adresgegevens' aanpassen. Er wordt een nieuw scherm getoond waarin u een ander (eerder opgegeven) adres kunt selecteren of een nieuw adres kunt toevoegen. Kies na de keuze van de betaalmethode voor de knop verder met afrekenen.


Bevestiging van de bestelling

In de laatste stap van het bestelproces krijgt u een overzicht van uw bestelling, uw adresgegevens en de betaalmethode.

    Zijn de gegevens juist? Dan kunt u de bestelling afronden met de knop Bevestig bestelling.
    Wilt u iets nog wijzigen? Kiest u dan voor 1 van de wijzig knoppen.

Bestelstatus per e-mail

Nadat u de bestelling geplaatst heeft wordt u via e-mail stap voor stap op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.


Bestelbevestiging

Nadat wij uw bestelling hebben ontvangen, krijgt u via de e-mail een bestelbevestiging. Hier vindt u een overzicht van de bestelgegevens. Heeft u geen e-mail bericht ontvangen? Dan kan het zijn dat uw e-mail in de map met ongewenste e-mail of spam terecht is gekomen. Is dat niet het geval neemt u dan contact met ons via info@bioflorahealthproducts.nl of via 0164-602893.


Betaalbevestiging bij Overboeking

Indien u heeft gekozen voor Overboeking (vooruitbetalen) ontvangt u na ontvangst van uw betaling na 1-3 werkdagen een bevestiging hiervan via de e-mail.


Verzendbevestiging

Wanneer uw bestelling wordt verstuurd ontvangt u een e-mail. Hierin vindt u een Track en Trace code. Met deze track and trace code kunt u het verloop van uw bestelling volgen. Zo weet u precies waar uw pakket zich bevindt en wanneer deze ongeveer is te verwachten. De track and trace code ontvangt u via e-mail. Door te kiezen voor de betreffende link in deze e-mail komt u automatisch terecht op de pagina van PostNL waar de bestelling 'gevolgd' kan worden.
Eveneens ontvangt u in de bijlage van de e-mail de factuur en indien van toepassing de bijsluiters van de bestelde producten.

Revieuw Kiyoh

Nadat u uw aankoop hebt ontvangen, kan het zijn dat u van ons nog een laatste mail krijgt met daarin de uitnodiging om een revieuw voor ons te schrijven. We willen graag weten wat u van onze dienstverlening vindt en waar we zonodig kunnen verbeteren. Dit is niet verplicht. U kiest volledig zelf of u hier aan mee wil werken.

Bij gebruik van onze revieuwsysteem worden de volgende gegevens gepubliceerd zodat ze op internet zichtbaar zijn voor iedereen, met uitzondering van de zoekmachines. 

U kiest echter zelf welke informatie u publiceert. Het is mogelijk dat u hiermee te achterhalen bent. Op verzoek anonimiseren wij informatie die gepubliceerd is.