Zoek
Filters
Close

Veelgestelde vragen

Veelgestelde vragen:

Op welke manier kan ik bij jullie producten bestellen?
-U kan online bij ons bestellen.
-Telefonisch: 0031-0-164602893
-Via ons e-mailadres: info@bioflorahealthproducts.nl

Zijn alle prijzen op jullie webshop inclusief BTW?
Ja, alle prijzen op onze webshop zijn inclusief BTW.

Als ik een product bestel dat niet op voorraad is, hoe handelen jullie dit dan verder af?
Wanneer een product niet op voorraad is kunt u dat product niet bestellen en afrekenen. U kunt dan met ons contact opnemen om een alternatief te zoeken of wij kunnen u op de hoogte houden wanneer het product terug in voorraad is.

Als een product niet meer leverbaar is, wat dan?
Als een product niet meer leverbaar is en u wilt dit product graag blijven gebruiken, gelieve dan contact met ons op te nemen. Wij zoeken voor u uit waarom dit product niet meer op onze website staat en zoeken voor u een oplossing of alternatief.

Ik wil een product van een merk dat niet bij jullie op de website staat, is dit dan niet leverbaar?
Meestal kunnen wij alle producten leveren, ook van andere landen is dit geen probleem. Staat een product niet op onze website, gelieve dan contact met ons op te nemen. Wij zoeken dan graag mee naar een oplossing.

Wat is de levertermijn van mijn bestelling?
Op werkdagen voor 14:00 besteld, volgende dag in huis, PostNL levert niet op zondag/maandag.( als alle producten in ons magazijn voorradig zijn.) De geschatte levertermijn kunt u terugvinden bij de productdetails. Doorgaans heeft u de bestelling binnen twee tot drie werkdagen na ontvangst van uw betaling in huis. Mochten de door u bestelde producten een langere levertijd hebben, dan melden wij u dit per e-mail of telefoon.

Ik bestel niet dagelijks op internet omdat ik denk dat dit onveilig is. Kan ik bij jullie op een veilige iets bestellen?
Wij maken enkel gebruik van veilige betaalsystemen. U moet dus niet bang zijn dat andere personen met u kunnen meekijken.

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?
Dit is mogelijk met ideal, paypal, bankcontact/mister cash of bankoverschrijving.
Wel hebben we ook Afterpay als betaalmogelijkheid. Hieronder wordt er uitgelegd wat Afterpay inhoudt:
Met AfterPay kun je jouw bestelling thuis op je gemak bekijken, proberen en ervaren. Blij met je bestelling? Top! Dan betaal je met één klik op de knop. Gaat er toch nog iets terug? Geen probleem. Met AfterPay betaal je alleen voor wat je houdt. Hieronder leggen we je uit hoe dat werkt. Je betaling dient binnen een termijn van 14 dagen na factuurdatum door AfterPay ontvangen te zijn, tenzij schriftelijk een andere termijn met jou is overeengekomen.
Nadat je bestelling is bezorgd, kun je op je gemak alles bekijken, proberen en ervaren. Je ontvangt per e-mail een betaaloverzicht van ons. Voor het meeste gemak download je de AfterPay app.
Blij met je bestelling? Dan kun je gemakkelijk betalen met één klik op de knop. Gaat er toch nog iets terug? Laat het ons weten via de AfterPay app. Dan pauzeren we de betaling tot je retour is verwerkt!

Geven jullie korting op jullie producten?
Wij geven een standaard korting van 12%. Ook staan er elke week producten in de aanbieding met minstens 20% korting. Vaste klanten die steeds bij ons terugkomen voor hun bestelling kunnen ook nog eens een extra bonus krijgen.

Kunnen jullie advies geven over de producten? Het is soms moeilijk om te kiezen welk product ik moet kopen omdat het assortiment zo groot is.
Wij kunnen u steeds een persoonlijk en professioneel advies geven om de juiste keuze te maken.

Ik heb een kortingscode ontvangen, waar kan ik die inleveren?
Bij de afhandeling van uw online bestelling kunt u de code ingeven.

Klachten:

Heeft u een klacht over onze dienstverlening of over een product?
U kan ons dan een e-mail sturen (info@bioflorahealthproducts.nl) met uw klacht of opmerking, graag zo volledig mogelijk. Binnen 2 werkdagen krijgt u daar een inhoudelijke reactie op.

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/)